امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

به فعالیت هایی که باعث از بین رفتن آلودگی و جرم روی نمای ساختمان می شود، نماشویی ساختمان می گویند.

شستشوی نمای ساختمان یکی از مهم ترین خدمات ساختمانی می باشد. با افزایش آلودگی و آلاینده ها، بارش برف و باران، دود ماشین ها و... نمای ساختمان ها زودتر آلودگی به خود جذب می کنند. برای از بین بردن آلودگی از روی نمای ساختمان نیاز به نماشویی دارند.

پیشنهاد می شود خدمات شستشوی نمای ساختمان در فواصل مشخص و به صورت دوره ای انجام شود. تا آلودگی و جرم ها به نمای ساختمان نفوذ نکند. نمای ساختمان آلوده، ظاهری زشت به نمای ساختمان و شهر می دهد. اولین قسمتی که ما از یک ساختمان می بینیم نمای آن ساختمان می باشد و در ذهن ما ثبت می شود.

شستشوی نما زیبایی اولیه ساختمان را بر می گرداند و از تخریب نمای ساختمان جلوگیری می کند زیرا وقتی آلودگی و جرم به نمای ساختمان نفوذ کند باعث شل شدن و افتادن سنگ نمای ساختمان می شود. با گسترش شرکت های نماشویی، اجرای خدمات شستشوی نمای ساختمان بیشتر شده است. در این مقاله قرار است شما را با لوازم و ابزار شستشوی نما ساختمان بیشتر آشنا کنیم.

تجهیزات نماشویی ساختمان

برای انجام خدمات شستشوی نمای ساختمان و تمیز شدن نمای ساختمان، نیاز به تجهیزات و ابزار پیشرفته و مدرنی است که امروزه با استفاده از آن ها عملیات نماشویی انجام می شود. در گذشته نماشویی ساختمان کاری سخت و دشوار بوده اما امروزه با استفاده از تجهیزات به روز و دسترسی های مختلف می توان به راحتی نمای ساختمان را شستشو کرد. برخی از این ابزار ها و تجهیزات عبارتند از:

  • واترجت: اولین دستگاهی که برای نماشویی ساختمان نیاز است، واترجت می باشد و کاربرد بسیار زیادی در نماشویی ساختمان دارد. این دستگاه آب را با فشار زیاد به نمای ساختمان پرتاب می کند. که باعث از بین رفتن آلودگی و جرم از روی نمای ساختمان می شود.
  • تجهیزات دسترسی: برای نماشویی ساختمان نیاز به تجهیزاتی برای دسترسی ساختمان می باشد مثل طناب های محکم مخصوص کار در ارتفاع، بالابر، نردبان و....
  • تی و ابر: نماهایی مانند شیشه و کامپوزیت طی دو مرحله شستشو می شوند. طوری که در مرحله اول با استفاده از واترجت آلودگی ها از بین می رود و در مرحله دوم با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده لکه گیری می شوند.
  • قاپک: در روش دسترسی با استفاده از طناب، نیاز به وسیله ای به نام قاپک می باشد تا دسترسی به نما را آسان تر کند.
  • وسایل ایمنی: در نماشویی ساختمان به روش طناب نیاز بیشتری به وسایل ایمنی می باشد. مثل طناب های محکم مخصوص کار در ارتفاع، تسمه، سگک و نگهدارنده ها. اما برای تمام روش های دسترسی نیاز به تجهیزات ایمنی مثل کلاه، کفش ایمنی، لباس کار مناسب، عینک کار و... می باشد.
  • کمربند های مخصوص: برای حمل تجهیزات نماشویی نیاز به کمربندهایی می باشد که ارتفاع کاران آن را به کمر های خود می بندند و به راحتی وسایل مورد نیاز خود را نگهداری می کنند.

نماشویی با کارویس

شرکت کارویس همواره تمام متریال، ابزار و تجهیزات، نیروی متخصص و لوازم لازم جهت اجرای هر نوع پروژه نماشویی را دارد و تنها با عقد قرارداد با کارویس تمام مسئولیت های شما در تمیز کردن نما به کارویس واگذار می شود و این تیم تا لحظه آخر پروژه شما را با بهترین وضع ممکن اجرا می کند و به انجام می رساند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه