امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

نماشویی ساختمان اصطلاحی است که برای اجرای خدمات شستشوی نمای ساختمان می گویند.

امروزه با وجود آلاینده های موجود در هوا، دود و گرد و غبار، باران های اسیدی و همچنین کاهش کیفیت سنگ های نمای ساختمان ها و کدر شدن در گذر زمان لزوم شستشوی دوره ای نمای ساختمان ها در کلان شهرها به خصوص شهر تهران احساس می شود.

در بعضی از ساختمان های نوساز و تازه ساخت هم خدمات شستشوی نمای ساختمان دیده می شود.به علت اینکه در حین ساخت ساختمان ممکن است نمای ساختمان با مصالح آلوده شده باشد. این آلودگی با شستشوی نمای ساختمان از بین می رود.

برای تمیز شدن سطح نما از مواد مخصوص و آب استفاده می شود تا جرم ها و آلودگی ها به طور کامل از بین برود. نماشویی و شستشوی نما عملی است که از طریق آن سطح نما را از هر نوع آلودگی پاک می کنند. نماشویی را می توان بر روی انواع جنس نمای ساختمان انجام داد.

انجام کار شستشو کاملا تخصصی و نیازمند مهارت است. زیرا هم در به کار بردن نوع متریال مورد استفاده و هم در نوع دسترسی به نمای ساختمان نیاز به دانش تخصصی و مهارت بالا است. شرکت ها و مجموعه هایی برای انجام خدمات شستشوی نما تاسیس شده اند که کار شما را راحت می کنند.

این شرکت ها دارای کادر ماهر و کارآزموده ای هستند که با سرعت و دقت کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهند. لازم به ذکر است که نماشویی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. زیرا علاوه بر حساسیت کار، تجربه و احتیاط لازمه کار است و افرادی که خدمات نماشویی ساختمان را انجام می دهند باید دارای تخصص باشند.

نماشویی ساختمان

شسشتوی نمای ساختمان اغلب با استفاده از آب انجام می شود. البته هر شوینده ای که برای نماشویی استفاده شود در نهایت برای تمیز شدن صد در صدی به آب نیاز دارد. استفاده از آب بسته به شرایطی است که تاثیر حداکثری بر نما داشته باشد. برای نماشویی ساختمان با استفاده از آب باید از دستگاه هایی استفاده شود که آب را با فشار بیشتری به نما برخورد دهد. چرا که با استفاده از فشارآب نما بهتر تمیز می شود. مهمترین دستگاه برای انجام نماشویی ساختمان، واترجت 250 بار است.

نماشویی با واترجت

از معمول ترین روش ها برای شستشوی نمای ساختمان، استفاده از واترجت 250 بار است. این دستگاه یک وسیله پر فشار در انتقال آب است. فشار آب باعث می شود تا جرم ها و کثیفی ها تا حد زیادی از روی سطح نمای ساختمان پاک شود. انواع واترجت با فشارهای مختلف برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان وجود دارد که اغلب شرکت ها از نوع سه فاز واترجت 250 بار استفاده می کنند.

بهتر است که این دستگاه با ورودی های مختلف برق در شرکت های خدمات ساختمانی وجود داشته باشد تا کار شستشو با مشکل مواجه نشود. واترجت آب را با فشار خیلی زیاد به سطح نما پرتاب می کند که سبب از بین رفتن جرم از روی نمای ساختمان می شود.

نماشویی با کارویس

شرکت ساختمانی کارویس یکی از معتبر ترین تیم های نماشویی و شستشوی نما است. که با داشتن انواع وسایل و تجهیزات مربوط به نماشویی ساختمان این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان انجام می دهد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه