امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

آلودگی بر روی سطح نما می نشیند و شکل اصلی آن را تغییر می دهد. دیدن نماهای آلوده و کثیف در سطح شهر بسیار زننده است و چهره شهر را نیز زشت می کند. پس بهتر است که هر چند وقت یکبار برای رفع آلودگی از روی نما اقدام به نماشویی و شستشوی نما نمود. اگر فواصل زمانی بین هر نماوشویی زیاد شود میزان آلودگی سطح نما نیز بیشتر می شود و تمیز کردن آن نیز سخت تر و زمان بر تر می شود. پس بهتر است که با فاصله زمانی مناسب بعد از هربار آلئده شدن سطح نما با یکی از شرکت های خدمات نماشویی و شستشوی نما تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که برای تمیز کردن نمای ساختمانتان حضور یابند.

عوامل تاثیرگذار بر آلودگی نما

برخی دلایل وجود دارند که نمای شما را آلوده تر از نمای ساختمان های دیگر می کنند و برای همین شما را نیازمند شستشوی فوری نمای ساختمانتان می کنند. با رعایت برخی نکات شاید بتوان در هزینه های نماشویی ساختمان کاست.

  • ساختمان هایی که در شهر های شلوغ و آلوده یا کلان شهر ها قرار دارند بیشتر در معرض آلودگی هایی از جنس دوده و مواد شیمیایی هستند.
  • ساختمان هایی که در مرکز شهر یا پایین شهر حضور دارند به خاطر تراکم بالای جمعیت، وجود وسایل نقلیه موتوری زیاد و وجود آلاینده های بیشتر، زودتر از نمای ساختمان های مناطق خلوت دچار کثیفی می شوند.
  • ساختمان هایی که انجام عملیات نماشویی و شستشوی نما در آن ها به دفعات کم و با فواصل زمانی زیاد انجام شده است و یا به طور کلی اصلا انجام نشده است، قطعا آلوده تر هستند.
  • حضور ساختمان در کنار کارگاه ها یا کارخانه هایی که آلاینده های زیادی دارند نیز بر تسریع روند الوده شدن نما موثر است.

نماشویی ساختمان با شرکت شستشوی نمای کارویس

پس همانطور که در موارد بالا مشخص شد، به علل الودگی نمای ساختمان ها پی بردیم. اگر نمای شما به این دلایل و یا هر دلیل دیگری دچار الودگی شده است، تیم کارویس آماده ارائه خدمات شستشوی نما به شما است. مجموعه کارویس دارای ابزار پیشرفته و نیروی متخصص است. نیروی متخصص به همه روش های دسترسی و همه روش های نماشویی و شستشوی نما آشنایی دارد، بنابراین نباید نگرانی بابت این موضوعات داشته باشید. علاوه بر همه این موارد، مسئولیت پذیری بالا و توجه به زمان از ویژگی هایی است که تیم شستشوی نمای کارویس را خاص کرده است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه