امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

نماشویی و شستشوی نما بهترین راه حل برای بر طرف کردن آلودگی نمای ساختمان ها می باشد.

امروزه به علت آلودگی هوا، آلاینده ها، بارش برف و باران و... نمای ساختمان ها آلوده می شوند. روش شستشوی ساختمان ها با توجه به جنس نمای ساختمان ها متغیر است. امروزه اغلب شرکت های خدمات نماشویی از روش دسترسی با طناب استفاده می کنند. زیرا دسترسی به نمای ساختمان را آسان می کند.

همچنین نماشویی ساختمان علاوه بر تمیزی و زیبایی بصری ساختمان باعث افزایش مقاومت ساختمان و نمای ساختمان می شود. زمانی که آلودگی و جرم ها از روی سطوح نمای ساختمان پاک می شوند، آلودگی به عمق نمای ساختمان نفوذ نمی کند. نماشویی مانع از تخریب، ریزش و یا شل شدن سنگ نمای ساختمان می شود.

به طور کلی می توان گفت نماشویی روش های مختلفی دارد. روش ها با توجه به نوع جنس ساختمان، دسترسی ساختمان و بودجه ساختمان انتخاب می شود. عمل نماشویی در حال حاضر یکی از نیاز های عمده ساختمان های مرتفع و برج های چند طبقه می باشد. مخصوصا برج هایی که فعالیت های اداری و تجاری دارند و با شرکت های بزرگ زیادی در ارتباط هستند، لازم است که به زیبایی ساختمان خود اهمیت دهند. خدمات نماشویی توسط اشخاص حرفه ای و آموزش دیده انجام می شود و از لوازم مخصوص و مواد شستشوی ویژه استفاده می شود.

روش نماشویی ساختمان پس از ساخت و ساز

یکی از دلایلی که ساختمان ها نیاز به نماشویی دارند، پس از ساخت و ساز ساختمان می باشد. به علت اینکه هنگام ساخت و ساز خانه بسیاری از مصالح با سطح نمای ساختمان برخورد دارند و موجب آلودگی می شود. این آلودگی ها را می توان با استفاده از نماشویی ساختمان و استفاده ی درست از مواد شوینده ی ساختمان از بین برد. بهترین زمان برای نماشویی ساختمان بعد از ساخت و ساز می باشد.

هزینه ی نماشویی پس از ساخت و ساز

هزینه ی نماشویی و شستشوی نما ساختمان بستگی به عواملی چون: متراژ ساختمان، نوع دسترسی ساختمان، میزان آلودگی ساختمان و.... دارد. هزینه ی نماشویی ساختمان های نو ساز بسیار کم تر از ساختمان های قدیمی می باشد به علت اینکه آلودگی به عمق نمای ساختمان نفوذ نکرده و میزان آلودگی کم تر می باشد.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در تعیین هزینه‌های نماشویی ساختمان این است که ساختمان شما در چه موقعیتی قرار دارد. به هر میزان که مسافت شما با ما بیشتر باشد، مسلما هزینه‌های نماشویی و حمل و نقل تجهیزات هم افزایش پیدا می ‌کند.

نماشویی ساختمان با کارویس

شرکت کارویس یکی از شرکت های با تجربه در زمینه ی نماشویی و شستشوی نما ساختمان می باشد. کارویس از افراد دوره دیده و آموزش دیده و دارای مدرک بین المللی استفاده می کند و ضمانت می کند بدون هیچگونه آسیب به نمای ساختمان خدمات نماشویی ساختمان برای شما عزیزان انجام دهد. شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از ارسال عکس و یا بازدید از پروژه از هزینه ی نماشویی ساختمان، روش دسترسی برای نماشویی و شیوه نماشویی ساختمان مطلع شوید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه