امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

نماشویی ساختمان برای بیمارستان ها و درمانگاه ها یکی از مهم ترین اقدامات می باشد.

بیمارستان ها و درمانگاه ها از آن دسته ساختمان هایی می باشند که رفت و آمد زیادی دارند. این ساختمان ها بیشتر در معرض آلودگی هستند. نمای تمیز و پاکیزه بیمارستان ها تاثیر زیادی بر روحیه ی بیمار دارد مخصوصا اگر نمای ساختمان از جنس شیشه باشد. بهتر است شیشه های اتاق همیشه تمیز و پاکیزه باشد تا تاثیر مثبتی بر روحیه بیمار داشته باشد.

برای نماشویی ساختمان بیمارستان ها ابتدا باید به جنس نمای ساختمان توجه کرد. اکثر نمای ساختمان بیمارستان ها و درمانگاه ها از جنس کامپوزیت و شیشه می باشد. نماشویی ساختمان از جنس کامپوزیت در دو مرحله انجام می شود.

مراحل نماشویی ساختمان

ابتدا نماشویی با استفاده از واترجت می باشد تا گرد و غبار از بین برود و سپس بعد از واترجت با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده لکه گیری انجام شود. شیشه های بیمارستان با توجه به میزان آلودگی، ابتدا با واترجت شستشو می شود. سپس با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده همانند نمای کامپوزیتی لکه گیری می شود.

روش دسترسی شستشوی نمای بیمارستان ها متفاوت است. ارتفاع ساختمان بیمارستان ها و درمانگاه ها در این مورد بسیار تاثیر گذار می باشد. نماشویی ساختمان های کوتاه می توان از روش های دسترسی با طناب، داربست، بالابر و... استفاده کرد. برای ساختمان های با ارتفاع زیاد دسترسی با طناب بسیار راحت تر از بقیه روش دسترسی ها می باشد و پیشنهاد می شود از روش دسترسی با طناب استفاده شود.

در روش دسترسی با طناب، تیم ساختمانی، دسترسی بهتر و راحت تری به ساختمان دارند. روش دسترسی با طناب، امنیت بیشتری نسبت به بقیه روش ها را دارا می باشد. شستشوی بیمارستان ها برای دلایل مختلفی انجام شود. عنوان مثال: وجود لکه ها و آلودگی های روی نمای ساختمان، ریختن مصالح بر اثر تعمییرات، آسیب های ناشی از آتش سوزی که باعث ایجاد دوده می شود و... می باشد.

هزینه نماشویی بیمارستان ها

نماشویی دوره ای بیمارستان ها و درمانگاه ها، باعث کاهش آلودگی می شود. همین امر موجب کاهش هزینه های نماشویی ساختمان می شود. برای ساختمان های پر رفت و آمد پیشنهاد می شود خدمات شستشوی نما به صورت دوره ای انجام شود تا از آسیب رسیدن به نمای ساختمان جلوگیری شود و ساختمان ها زیبایی بصری بیشتری داشته باشند.

نماشویی بیمارستان ها با کارویس

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصان دوره دیده و با تجربه ی خود در حوزه خدمات ساختمانی به خصوص، شستشوی نمای ساختمان تیمی تشکیل داده است. می توانید با خیال راحت و آسوده نمای ساختمان های خود را به تیم های شرکت کارویس بسپارید.

در کمترین زمان با کمترین هزینه از بهترین خدمات بهره مند شوید. می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و پس از ارسال عکس و یا بازدید از ساختمان، از هزینه نماشویی و مدت زمان اجرای خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان های خود مطلع شوید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه