امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

نماشویی و شستشوی نمای ساختمان، یکی از خدمات مهم ساختمانی می باشد. پیشنهاد می شود هر چند وقت یکبار انجام شود.

اگر خدمات شستشوی نما دوره ای انجام شود آلودگی به نمای ساختمان نفوذ نمی کند. همچنین از آسیب رسیدن به نمای ساختمان جلوگیری می شود. روش نماشویی با توجه به میزان آلودگی و نوع جنس نمای ساختمان متغیر می باشد.

در اکثر پروژه ها از دستگاه واترجت استفاده می شود. در بیشتر مواقع نماشویی ساختمان نزدیک عید انجام می شود. اگر توسط تیم حرفه ای و دوره دیده انجام شود، نتیجه ی فوق العاده ای در پیش دارد. با نماشویی ساختمان، زیبایی اولیه ی نمای ساختمان بر می گردد.

مدت زمان نماشویی برای عید نوروز

اقدام به شستشوی نمای ساختمان برای عید بهتر است از یک هفته قبل با تیم شستشو هماهنگ شود. زمان اجرای پروژه بستگی به عواملی مانند: ابعاد پروژه، میزان آلودگی و... دارد.

لازم به ذکر است که اجرای خدمات نماشویی ساختمان، در شهرهای شلوغ و پرجمعیت پیشنهاد می شود. در این شهرها بارش های اسیدی و حجم دود و آلاینده‌ ها در هوا زیاد است، شستشوی نما پیشنهاد می شود. زیرا این آلاینده‌ ها و آلودگی ها به‌ صورت لایه ‌ای بسیار نازک در روی سطح ساختمان میماند. با گذشت زمان پاک کردن این لایه به سادگی انجام نمی شود.

بنابراین توصیه ما به شما عزیزان این است که در این روزهای سال اگر قصد خانه تکانی دارید، به هیچ عنوان شستشوی نمای ساختمان خود را فراموش نکنید.

نماشویی ساختمان با تیم کارویس

مجموعه کارویس در تمامی فصول سال آماده ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان به شما عزیزان می باشد. برای همین شما در فصل زمستان می توانید با کیفیت ترین خدمات شستشوی نما را از شرکت کارویس دریافت کنید. خدمات شستشوی نمای ساختمان نیاز به تخصص و مهارت دارد. هر فردی نمی تواند کار شستشوی نما را انجام دهد. تیم کارویس برای کار کردن در هر فصلی با هر روش دسترسی آموزش دیده اند. تمامی افراد تیم دارای مدرک می باشند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه