امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

نماشویی و شستشوی نما ساختمان یکی از خدمات تخصصی ساختمان می باشد.

شستشوی نما با استفاده از روش های مختلف و گوناگون با توجه به میزان آلودگی و جنس نما انجام می شود. خدمات ساختمانی یکی از پر تقاضا ترین خدمات می باشد. شستشوی نما یکی از خدمات بسیار مهم برای ساختمان می باشد. شستشوی نما از آسیب رسیدن به نمای ساختمان جلوگیری می کند.

برای لایه برداری و از بین بردن آلودگی از روی سطح نمای ساختمان، شستشوی نما انجام می شود. آلودگی نمای ساختمان در طولانی مدت به عمق نما نفوذ می کند. این آلودگی باعث آسیب رسیدن و تخریب نمای ساختمان می شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود حتما از خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان بهره مند شوید.

تاثیر نماشویی بر زیبایی ساختمان

در نگاه اول تصویر نمای ساختمان در ذهن بیننده ثبت می شود، در صورتی که نمای ساختمان تمیز باشد تصویر زیبایی ثبت می شود. تمیزی نمای ساختمان برای شرکت های لوکس و ساختمان هایی که پر رفت و آمد می باشند بسیار مهم است. زیرا در بسیاری از موارد باعث جذب مشتری می شود.

بهترین زمان برای نماشویی

شستشوی نمای ساختمان در تمامی فصول سال امکان پذیر می باشد. از نظر بازه ی زمانی پیشنهاد می شود حداقل سالی یکبار با توجه به نوع جنس نمای ساختمان نماشویی انجام شود. البته برای نماهای کامپوزیتی بهتر است هر شش ماه خدمات نماشویی انجام شود.

نماشویی ساختمان در بازه زمانی مشخص باعث می شود که جرم ها و آلودگی های روی سطح نما به عمق نمای ساختمان نفوذ نکند. در نتیجه نمای ساختمان شما همیشه تمیز و بدون آسیب و زیبا می ماند.

هزینه نماشویی دوره ای ساختمان

یکی از فواید شستشوی دوره ای نمای ساختمان، صرف زمان و هزینه ی کم می باشد.نماشویی به صورت دوره ای (ماهانه،هفتگی،فصلی) دارای مزایایی می باشد. این مزایا این است که نمای ساختمان نسبتاً تمیز بوده که به زمان و هزینه ی کمتری نیاز دارد. البته ناگفته نماند شستشو به روش دسترسی با طناب نسبت به روش های دیگر ارزان تر می باشد.

مدت زمان اجرای نماشویی

مدت زمان اجرای خدمات نماشویی و شستشوی نما ساختمان با توجه به مواردی متغیر است. این موارد از جمله: میزان آلودگی نما، متراژ نما، دسترسی به نمای ساختمان می باشد. در بسیاری از پروژه ها خدمات نماشویی در مدت زمان دو الی سه روز انجام می شود. نماشویی و شستشوی نمای ساختمان به روش دسترسی با طناب در بازه زمانی کمتری نسبت به سایر روش ها انجام می شود. شستشوی نما به روش دسترسی با طناب، تسلط بیشتری بر نما دارد که باعث می شود زمان کمتری صرف شستشو شود.

نماشویی با شرکت کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس دارای تجربه بالایی در زمینه کلیه خدمات ساختمانی می باشد. یکی از این خدمات از جمله نماشویی انواع ساختمان ها به روش های دسترسی مختلف می باشد. این تجربه سبب رشد و پیشرفت اعضای مجموعه ی کارویس و افزایش کیفیت کار شده است.شما می توانید با شماره تماس مشاوران ما که در سایت قرار گرفته است، تماس بگیرید. سپس بعداز ارسال عکس نمای ساختمان و یا بازدید از پروژه از هزینه و زمان شستشوی نمای ساختمان خود مطلع شوید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه