امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

نماشویی ساختمان شامل مواردی مانند شستشوی شیشه های نمای ساختمان، نمای سنگی، نمای آجری، نمای کامپوزیتی و... است. این کار باعث زیبایی نمای ساختمان می شود و سن بنای ساختمان را کمتر نشان می دهد و به عمر نمای ساختمان شما می افزاید.

سطح بیرونی ساختمان ها در معرض آلودگی هوا، بارش برف و باران قرار دارد به همین دلیل آلودگی و جرم بیشتری به خود جذب می کند و باعث از بین رفتن زیبایی شهر می شود. نماشویی ساختمان با مصالح هایی چون سنگ، شیشه و آجر به روش های متفاوتی انجام می شود. برای مثال شستشوی نمای شیشه ای در بیشتر موارد به صورت سنتی انجام می شود.

اگر آلودگی بیش از حد باشد از طریق دستگاه واترجت برای گرد و خاک زدایی استفاده می شود و سپس با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده لکه گیری انجام می شود. همچنین اگر نماهای سنگی و آجری، کثیفی و جرم زیادی داشته باشند از روش واترسندبلاست استفاده می شود.

در شستشوی نمای کامپوزیت علاوه بر دستگاه واترجت برای از بین رفتن لکه ها با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده لکه گیری انجام می شود. در واقع شستشوی نمای ساختمان جهت لایه برداری از سطح نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه نماشویی ساختمان

هزینه نماشویی بستگی به موارد زیر دارد:

  • جنس و نوع نما (آجری، رومی، سنگی، شیشه ای و...)
  • میزان آلودگی سطح نما (نمای آلوده تر به زمان بیشتر و مواد مصرفی بیشتری نیاز دارد)
  • ارتفاع و مساحت نمای ساختمان جهت نماشویی (هرچه ارتفاع ساختمان بیشتر باشد، نماشویی نیاز به تجهیزات بیشتری دارد)
  • درخواست کارفرما

همان طور که میدانیم در نماشویی ساختمان، قیمت ها متفاوت و متغییر می باشند و هزینه شستشوی نمای ساختمان وابسته به عوامل مختلف می باشد و باید توسط کارشناسان بازدید و بررسی شود. پس از بررسی و کارشناسی با توجه به عوامل مختلفی که در نمای ساختمان وجود دارد نرخ نماشویی با طناب را مشخص نمایند. یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها، نماشویی با طناب می باشد.

مدت زمان نماشویی

یکی از سوالات پر تکراری که مشتریان از ما میپرسند این است که مدت زمان اجرای خدمات چند روز بوده و چقدر زمان می برد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مدت زمان اجرا بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نمای ساختمان و ابعاد و متراژ ساختمان دارد.

نماشویی ارزان با کارویس

اگر به دنبال تیم حرفه ای و با بهترین کیفیت و قیمت می باشید شرکت کارویس خدمات نماشویی ارزان را با بهترین کیفیت و قیمتی کاملا منصفانه و کارشناسی شده به مشتریان گرامی ارائه می کنند. جهت دریافت مشاوره برای نماشویی ارزان ساختمان خود می توانید با کارشناسان تیم کارویس تماس حاصل فرمایید.

تیم طناب کار کارویس به دلیل استفاده از راپل و طناب خدمات نماشویی را ارزان انجام می دهد. زیرا در این روش هیچ هزینه ای بابت نصب داربست یا کلایمر نمی پردازید و قطعا بهترین روش و ایمن ترین روش را برای شستشوی نمای ساختمان خود انتخاب می کنید. تیم کارویس این اطمینان را به شما می دهد که پس از خدمات شستشو، ساختمانی تمیز و بدون جرم و آلودگی و بدون آسیب به نمای ساختمان به شما تحویل دهد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه