امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

نماشویی ساختمان بهترین گزینه بعد از آتش سوزی می باشد.

دود و لکه های سیاه، آلودگی هایی هستند که باعث از بین رفتن زیبایی نمای ساختمان می شود. دود ها می توانند ناشی از آلودگی هوا، آتش سوزی و یا دودکش های خانگی باشند. شستشو و پاک کردن این نوع از آلودگی و دوده ها از روی نمای ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که در این مقاله نحوه نماشویی و شستشوی نمای ساختمان با آلودگی از جنس دوده را بررسی می کنیم.

دسترسی ساختمان برای نماشویی

برای شستشوی نمای ساختمان ها با توجه به نوع دسترسی ساختمان می توان با استفاده از طناب، داربست، بالابر استفاده کرد. برای نماشویی آلودگی نمای ساختمان از جنس دوده پیشنهاد می شود شستشو به روش دسترسی با طناب انجام شود تا دسترسی به ساختمان راحت تر باشد. روش شسشتوی نمای ساختمان با طناب دارای امنیت بیشتری می باشد و کار را آسان تر می کند.

نحوه نماشویی نمای ساختمان از دود

آلودگی از جنس دوده، چسبندگی زیادی به نمای ساختمان از جمله: سیمان، سرامیک، سنگ و... دارد. آلودگی از جنس دوده از مواد کربنی ساخته شده است. به همین دلیل چسبندگی زیادی برروی نمای ساختمان دارد. برای نماشویی آلودگی از جنس دوده می توان از نماشویی با واترجت و یا نماشویی با استفاده از اسید و مواد شوینده مخصوص جنس نما استفاده کرد.

نماشویی ساختمان با استفاده از واترجت برای نماهایی مناسب می باشد که آلودگی از جنس دوده ها کهنه نباشد. در غیر این صورت باید از موادی مانند اسید، سیلیس، مواد شوینده و... استفاده شود. استفاده از محلول‌ های شیمیایی برای تمیز کردن دود از نمای ساختمان یک گزینه‌ ی ایده‌آل است. چرا که این محلول‌ ها معمولا قدرت بیشتری از فشار آب دارند و دوده‌های چسبنده‌ تر را نیز به راحتی پاک می ‌کنند.

سمباده زنی قبل از نماشویی

برخی از آلودگی های از جنس دوده که معمولا از طریق آتش سوزی بر روی نمای ساختمان ایجاد می شوند، انقدر چسبناک و محکم هستند که نمی توان با استفاده از واترجت به همراه مواد از بین برد به همین دلیل باید سمباده زنی انجام شود تا یک لایه ی نازک از روی نمای ساختمان از بین رود، سپس با استفاده از واترجت و مواد مخصوص نماشویی شود تا آلودگی کاملا از بین برود.

رنگ آمیزی بعد از نماشویی ساختمان

رنگ آمیزی و نقاشی نما آخرین راهی است که برای تمیز کردن دوده از نمای ساختمان پیشنهاد می‌شود. در این روش، بعد از نماشویی اگر دیدید لکه و آثار روی نمای ساختمان مشخص می باشد، می توانید نمای ساختمان را رنگ آمیزی کنید و سطح لکه ها را پوشش دهید. در این روش علاوه بر از بین رفتن آلودگی و دوده از روی نما، شکل ظاهری نمای ساختمان عوض شده و ظاهر زیبا تری به خود می گیرد.

سخن آخر جهت نماشویی

از آنجا که تمیزی و زیبایی نمای ساختمان، تاثیر زیادی بر روحیات ساکنان آن دارد. همچنین، بسیاری از افراد با توجه به نما در مورد ساختمان شما قضاوت خواهند کرد. بهتر است که به موضوع اهمیت داده و در صورت وجود آلودگی بر روی نمای ساختمان، حتما به فکر شستشوی نما باشید.

نماشویی با کارویس

شما می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و پس از ارسال عکس و یا بازدید از پروژه از هزینه ی نماشویی ساختمان خود مطلع شوید و خدماتی بدون هیچگونه آسیب و خسارتی از مجموعه کارویس دریافت کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه