امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

در کشور ما نماشویی و شستشوی نمای ترموود از مواردی می باشد که به آن توجه کم تری می شود.

ترموود یکی از مصالحی است که از طبیعت الهام گرفته شده است. با استفاده از فرآوری علمی از آن برای ساخت ساختمان ها استفاده می شود. اگر نماشویی ترموود توسط متخصصان شستشوی نمای ساختمان انجام شود، کیفیت و جلای آن همانند روز اول باقی میماند.

طریقه نماشویی ترموود

برای شستشوی نما در مرحله اول آب با فشاری حدود 200 تا 250 بار به نما پاشیده می شود. این بار متناسب با میزان آلودگی سطح ترموود انتخاب می شود. در صورتی که میزان آلودگی بر روی سطح ترموود زیاد باشد، از مواد مخصوص جهت جرم زدایی استفاده می شود. در مرحله بعدی از شستشوی نما، ترموود با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده سطح ترموود لکه گیری می شود.در تمامی این مراحل از مواد شوینده ای استفاده خواهد شد که به سطح ترموود آسیبی وارد نشود. با این کار زیبایی منحصر به فرد آن احیا می شود. برای حفظ زیبایی و جلوه نما بعد از نماشویی و شستشوی نما ترموود بهتر است از یک پوشش بر روی نما استفاده شود.

پوشش رزین بعد از نماشویی

اگر ترموود مستقیم زیر نور خورشید قرار گیرد، تحت تاثیر اشعه ماورای بنفش قرار می گیرد. برخی از خواص و رنگ خود را از دست می دهد. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد می شود از رزین ها استفاده شود. البته ناگفته نماند رزین ها باعث افزایش طول عمر ترموود می شود. قبل از اعمال رزین حتما باید شستشوی نمای ساختمان انجام شود.ترموود ها در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی، گران قیمت تر می باشد. نگهداری و رسیدگی به این مصالح تخصصی تر می باشد. یکی از این موارد نماشویی ترموود می باشد. این کار باعث افزایش طول عمر و زیبایی هر چه بیشتر نمای ساختمان می گردد.

نماشویی با کارویس

مجموعه کارویس دارای چندین سال سابقه و متشکل از پرسنل حرفه ای می باشد. تمامی پرسنل کارویس دوره دیده و آموزش دیده کار در ارتفاع هستند.شرکت کارویس با افراد آموزش دیده خود آماده ارائه خدمات نماشویی و شستشوی نما به شما عزیزان می باشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه