امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

همانطور که می دانید در شهر های بزرگ در فصل سرما به علت وارونگی دما هوای شهر ها آلوده تر از فصول دیگر سال می شود. با توجه به این موضوع در شهر های بزرگ و در فصل هایی مثل زمستان که هوا خیلی سرد است، آلودگی بیشتری بر روی نما می نشیند. کثیف بودن نما وجهه بدی برای محله و شهر ایجاد می کند. این موضوع قطعا شما را به فکر تمیز کردن نمای ساختمان تان می اندازد. و جالب است بدانید که نماشویی ساختمان در هر فصلی از سال قابلیت اجرا دارد ولی در برخی فصول ماندگاری و تاثیر شستشوی نما بیشتر است. در ادامه به ارائه برخی توضیحات در رابطه با نماشویی در فصول سرد سال می پردازیم.

فصول سرد و بارندگی

در فصل زمستان علاوه بر آلودگی بارندگی نیز بیشتر است و گاهی بارش باران های اسیدی یا آلوده نمای ساختمان را مورد تهدید قرار می دهد. برای همین بهتر است نمای ساختمان در فصل زمستان بیشتر از فصول دیگر انجام شود.

مزایای شستشوی نما در فصل زمستان

نماشویی و شستشوی نما در فصل هایی که آلودگی هوا چند برابر است و یا بارندگی بر روی نما لکه ایجاد می کند، دارای اهمیت بیشتری است. در این فصل به خاطر اینکه افراد کمتری تمایل به نماشویی و شستشوی نمای ساختمان خود دارند، هزینه نماشویی به مراتب کمتر از فصول دیگر است.

معایب شستشوی نما در فصل زمستان

در فصل زمستان به علت سرد بودن هوا مدت زمان بیشتری برای خشک شدن نما نیاز است البته در برخی موارد با دستگاه های مخصوص نما را پس از نماشویی خشک می کنند. عیب دیگر در شستشوی نمای ساختمان در فصل زمستان بارندگی ساختمان است که ممکن است نما را پس از تمیز شدن دوباره دچار آلودگی و کثیفی کند و از طرفی اگر بارندگی باشد انجام پروژه تا زمان قطع شدن برف یا باران به تعویق می افتد. شرایط جوی در فصل زمستان ناپایدار است بنابراین برای انجام نماشویی و شستشوی نمای ساختمان آب و هوا و وضعیت هوا را بررسی کنید چرا که ایمنی کار کارکنان در ارتفاع را تهدید می کند.

نماشویی توسط تیم متخصص کارویس

مجموعه کارویس در 4 فصل سال خدمات شستشوی نمای ساختمان را ارائه می کند. برای همین شما در فصل زمستان نیز می توانید با کیفیت ترین خدمات را از شرکت خدمات ساختمانی کارویس دریافت کنید. خدمات نماشویی ساختمان نیاز به تخصص و مهارت دارد و هر فردی نمی تواند کار شستشوی نما را انجام دهد. تیم کارویس برای کار کردن در هر فصلی با هر روش دسترسی آموزش دیده اند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه