امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

در نگاه اول خدمات نماشویی و شستشوی نما ساختمان، کاری ساده به نظر میرسد اما کار در ارتفاع دارای چالش های زیادی می باشد.

همین چالش و خطرات امکان خسارت های جانی و مالی را با خود به همراه دارد. تمامی خدمات کار در ارتفاع مخصوصا خدمات نماشویی ساختمان نیاز به مهارت و تسلط کافی دارد تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

برای جلوگیری از این حوادث باید در انتخاب شرکت های خدمات ساختمانی و نماشویی ساختمان دقت زیادی کنید. در رابطه با موضوع ذکر شده، قانون گذاران راه حلی تعیین کرده اند. یکی از این راه حل ها بیمه ی مسئولیت مدنی و بیمه ی شخص ثالث می باشد.

بیمه مسئولیت مدنی در نماشویی

در بیمه مسئولیت مدنی خدمات نماشویی ساختمان، شخصی که بیمه گذار می باشد مسئول خسارت وارد شده به شخص دیگری می باشد حتی اگر خسارت عمدی نباشد. شخص بیمه گذار، مسئول هر گونه اتفاقاتی است که می افتد بدون اینکه دخالتی داشته باشد.

برای قبول مسئولیت، قانون گذاران بیمه ای به نام بیمه مسئولیت مدنی در نظر گرفته اند که دارای انواع مختلفی می باشد.بیمه های ساختمانی یکی از انواع بیمه مسئولیت مدنی هستند که در نماشویی و شستشوی نما ساختمان کاربرد دارد و بسیار مهم می باشد. کارفرما یا پیمانکار پروژه موظف هستند تک تک افرادی که در پروژه فعالیت دارند بیمه مسئولیت مدنی کنند که به هنگام بروز مشکلات تدبیری وجود داشته باشد.

بیمه شخص ثالث در نماشویی

در خدمات ساختمانی و نماشویی ساختمان، تمام افراد تیم پروژه توسط پیمانکار و یا کارفرما بیمه می شوند. اما امکان خطر برای افراد خارج از پروژه هم وجود دارد. در خدمات نماشویی و شستشوی نما ساختمان، پروژه در قسمت خارجی ساختمان می باشد و این بخش در کوچه و خیابان واقع است که محل تردد افراد و وسایل نقلیه می باشد.

وظایف پیمانکار و کارفرما در بیمه برای نماشویی

ممکن است از سقوط اشیا و یا تجهیزات نماشویی و شستشوی نما ساختمان به عابرین صدمه بزند. البته که پیمانکار و کارفرما قبل از شروع پروژه تدابیری می اندیشند تا از تردد افراد جلوگیری کنند. در بعضی از پروژه ها ممکن است سهل انگاری شود که این سهل انگاری باعث بروز خسارات جبران ناپذیری می باشد.

وجود بیمه شخص ثالث می تواند کمک زیادی به کارفرما و پیمانکار کند. اگر حادثه ای برای شخصی که خارج از پروژه به عنوان شخص ثالث قرار دارد، بیفتد با کمک بیمه شخص ثالث می توان هزینه های درمان فرد را پرداخت کرد.

متاسفانه در پروژه های نماشویی چنین اتفاقاتی افتاده است و به همین علت شرکت های شستشوی نما و خدمات ساختمانی مسئولیت پذیر به این مورد توجه زیادی دارند تا از شدت خسارات بکاهند.

بیمه در شرکت نماشویی کارویس

مجموعه ی کارویس در تمامی خدمات ساختمانی که انجام می دهد، توجه ویژه ای به بحث بیمه دارد. شرکت کارویس تمام افرادی که در پروژه فعالیت دارند را بیمه مسئولیت مدنی می کند. علاوه بر آن از بیمه شخص ثالث هم بهره مند است.

در صورتی که در خدمات شستشوی نما آسیبی به نمای ساختمان شما توسط تیم برسد، مجموعه کارویس به هزینه خود نمای ساختمان را بازسازی می کند. اهمیت به اعضای تیم و رعایت نکات ایمنی از جمله نکاتی است که در همه پروژه های ساختمانی باید انجام شود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه