امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

مراکز تجاری و مراکز خرید معمولا در قسمت های پر رفت و آمد شهر جایی که دسترسی به آن ها راحت باشد، ساخته می شوند. بنابراین آلودگی بیشتری بر نمای ساختمان مراکز تجاری و مراکز خرید می نشیند که آن را نیازمند نماشویی و شستشوی نما می کند. از سمت دیگر مراکز خرید در معرض رفت و آمد مردم هستند و کثیف بودن نمای این ساختمان ها در جذب مشتری تاثیر بدی می گذارد. بنابراین تمامی مراکز تجاری نیاز دارند که هر چند وقت یکبار نمای ساختمان خود را نماشویی کنند.

مراحل نماشویی در مراکز تجاری

  • در قدم اول به دنبال یک شرکت نماشویی و شستشوی نمای معتبر بگردید و از آن ها بخواهید برای بازدید از نما و قیمت گذاری از نمای ساختمان در محل مورد نظر حاضر شوند.
  • پس از بازرسی نما نحوه شستشوی نما، ابزار مورد نیاز، روش دسترسی به نما و میزان بودجه مورد نیاز برای این کار مشخص و به شما اعلام می شود.
  • تیم نماشویی و شستشوی نما برای انجام پروژه در محل حاضر می شوند، ابزار و مواد شستشوی نما را با خود به همراه می آورند و کار نماشویی را آغاز می کنند.
  • مدت زمان پروژه شستشوی نما به میزان گستردگی و حجم کار مربوط است. هر چه میزان آلودگی و مساحت کار بیشتر باشد، انجام عملیات نماشویی بیشتر طول خواهد کشید.
  • پس از اتمام پروژه شما می توانید نما را بررسی کنید و در صورت مشکل درخواست رفع آن را داشته باشید. شرکت های معتبر نماشویی معمولا پس از انجام کار، پروژه را برای مدت زمان مشخصی ضمانت می کنند که این موضوع کاملا به نفع کارفرما است.

اهمیت نماشویی برای مراکز تجاری و مراکز خرید

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، مراکز خرید و مراکز تجاری محل رفت و آمد و حضور بسیاری از مردم است که ظاهر کثیف و آلوده آن قطعا وجهه خوبی در پی نخواهد داشت. تمیزی و ظاهر خوب نما قطعا بر جذب مشتری نیز اثر گذار است. بنابراین اگر در مراکز تجاری و مراکز خرید حضور دارید هر از چندگاهی به فکر نماشویی و شستشوی نمای ساختمان بی افتید.

نماشویی مراکز تجاری و خرید با کارویس

در این مقاله به بررسی اهمیت نماشویی و شستشوی نما در مراکزی همچون مراکز خرید و مراکز تجاری پرداخته شد که نشان دهنده تاثیر تمیزی و پاکیزگی نما بر جذب مشتری و زیبا سازی فضای شهری بود. در نتیجه شستشوی نما و نماشویی ساختمان های تجاری را جدی بگیرید. مجموعه کارویس با توجه به تخصص و تجربه بالا در این زمینه، پروژه نماشویی مراکز تجاری را با موفقیت به انجام می رساند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه