امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

بیشتر افراد فکر می کنند که نماشویی ساختمان ها باید در فصل تابستان و یا اواخر فصل زمستان انجام شود. تصور می کنند اجرای خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان در فصل هایی که بارندگی زیاد است، امکان پذیر نمی باشد. می توان گفت این تصور کاملا اشتباه است و شما می توانید از خدمات نماشویی ساختمان در تمام فصول سال بهره مند شوید.

نماشویی ساختمان باعث جلوگیری از نفوذ آلودگی به سطح نمای ساختمان و آسیب دیدن نمای ساختمان می شود. همین امر موجب کاهش هزینه های ساختمان می شود. البته ناگفته نماند با شستشوی نمای ساختمان، زیبایی اولیه ساختمان برمی گردد. بارش باران یا برف دلیل اصلی آلودگی نمای ساختمان نمی باشند. بلکه آلودگی سطح نمای ساختمان ها در طول مدت زمان زیاد و از دوده و سیاهی ناشی از کارخانه ها، ماشین ها و باران های اسیدی ایجاد می شود.

آلودگی ها در مدت زمان طولانی به سطح نما نفوذ کرده و باعث می شود نمای ساختمان زیبایی اولیه خود را از دست بدهد. همچنین باعث تخریب نمای ساختمان و آسیب جدی به نمای ساختمان می شود. روش نماشویی و شستشوی نمای ساختمان برای هر جنس از نما متفاوت است و با دستگاه های خاص و دسترسی های مختلف به اجرا در می آید که می تواند بر هزینه های نماشویی ساختمان تاثیرگذار باشد.

پیچ رولپلاک بعد از نماشویی ساختمان

اگر سنگ های نمای شما دچار شل شدگی و یا شکستگی شده اند باید آن ها را پیچ رولپلاک کنید تا از بسیاری حوادث جلوگیری شود. فراموش نشود که عمل پیچ رولپلاک باید قبل از شسشتوی نمای ساختمان اجرا شود زیرا عمل پیچ و رولپلاک، خود باعث ایجاد گرد و غبار بر روی نمای ساختمان می شود.

پیشنهاد می شود در فصل زمستان قبل از شروع خدمات نماشویی ساختمان، اخبار هواشناسی چک شود و بعد نماشویی ساختمان به اجرا در بیاید. زیرا احتمال بارش باران یا برف بسیار زیاد است که می تواند خدمات نماشویی را به تعویق بیندازد.

خدمات نانو بعد از نماشویی ساختمان

برای اینکه سطح نمای ساختمانتان آلودگی کمتری به خود جذب کند بهتر است خدمات پوشش نانو با توجه به نوع جنس نما انجام شود. باید در مورد اجرای نانوی نمای ساختمان، دقت بسیار زیادی داشته باشید. زیرا نوع مواد نانو و روش های اجرا آن بر سطح ساختمان بسیار تاثیر گذار می باشد. باید به صورت تخصصی انجام شود و اگر توسط افراد بی تجربه به اجرا در بیاید می تواند آسیب های بسیار جدی را به نمای ساختمان وارد کند.

نماشویی در زمستان با کارویس

برای اینکه مطلع شوید بهترین روش برای شستشوی نما در فصل زمستان چیست و چگونه می توانید با کمترین هزینه به نتیجه دلخواه خود برسید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را با خیال راحت آغاز کنید. برای استعلام هزینه های نماشویی می توانید برای کارشناسان ما عکس نمای ساختمان خود را ارسال کرده و پیش فاکتور ساختمان خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه