امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

نمای ساختمان ها با گذشت چند سال طی بارندگی، آلاینده ها، آلودگی هوا و... نیاز به اجرای خدمات نماشویی و شستشوی نما دارد.

ساختمان ها، تاثیر زیادی بر زیبایی شهر دارند. به همین دلیل برای ایجاد جلوه بهتر و باشکوه‌ تر برای ساختمان ها، پیشنهاد هایی می باشد. این پیشنهاد ها استفاده از خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان است.

همه ی افراد در نگاه اول تصویر نمای ساختمان را به ذهن خود می سپارند. اگر نمای ساختمان تمیز و بدون آلودگی باشد تصویر خوشایندی در ذهن ثبت می شود. مواد شوینده تاثیر زیادی بر روی تمیز شدن نمای ساختمان دارند. برای نماشویی ساختمان ها، مواد شوینده و مواد مصرفی با توجه به نوع جنس نما انتخاب می شود.

نماشویی و شستشوی نما بر اساس جنس نمای ساختمان، کاربرد ساختمان دارای روش‌های متفاوت است. البته به کار بردن افراد متخصص برای نماشویی، خود فاکتور مهمی برای انجام دادن نماشویی و شستشوی نمای ساختمان می باشد.

اهمیت نماشویی رستوران ها

رستوران ها، کافی شاپ ها و سالن های غذا خوری از اهمیت بالایی برخوردارند. این مکان ها، در سال از رفت و آمد زیادی برخوردارند. نماشویی و تمیزی این مکان ها در جذب مشتریان بیشتر، تاثیر بسزایی دارد. همینطور در افزایش بهره وری و سود آوری و شهرت کسب و کار رستوران ها تاثیر دارد.

اگر چه نظافت سطوح داخلی تاثیر قابل ملاحظه ایی در ارتقا بهداشت و سلامت محیط دارد. همچنین استفاده از مواد غذایی سالم و بهداشتی، جلب رضایت مشتریان را در پی دارد. اما نماشویی و نظافت سطوح بیرونی و نمای ساختمان به دور از اهمیت نبوده است. نماشویی باعث جذب مشتری و افزایش بهره وری بیشتر می شود.

نمای ساختمان ها و سطوح کف به علت مجاورت دائمی و همیشگی با فضای بیرون زودتر آلوده می شوند. برای از بین بردن این آلودگی ها پیشنهاد می شود در فواصل کوتاه و مشخص خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان انجام شود. نماشویی باعث می شود آلودگی ها به نمای ساختمان نفوذ نکند و راحت تر از بین برود.

اکثر نمای رستوران ها و فست فودی ها از جنس شیشه می باشد. برای شستشوی نمای شیشه ای با توجه به میزان آلودگی از دو روش می توان استفاده کرد. اگر نمای ساختمان دارای آلودگی زیادی باشد ابتدا با واترجت شسته می شود. سپس با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده لکه گیری می شود. در صورتی که نمای ساختمان دارای آلودگی کمی باشد می توان فقط با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده نماشویی انجام شود.

نماشویی رستوران ها با کارویس

مجموعه کارویس دارای تیم با تجربه، ماهر و مسئولیت پذیر است. شما می توانید با اطمینان خاطر کامل پروژه خود را به ما بسپارید. تجربه نماشویی و خدمات ساختمانی تیم کارویس بسیار زیاد است. کارویس انواع نمای ساختمان را نماشویی کرده است. می توانید برای خدمات ساختمان های خود با متخصصان ما تماس بگیرید. تا راهنمایی و مشاوره رایگان از تیم کارویس دریافت کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه