امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

امروزه با توجه به میزان آلودگی های موجود در هوا و آلاینده های موجود، بارش برف و باران نمای ساختمان ها بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند. برای از بین نرفتن زیبایی ساختمان ها و جلوگیری از تخریب نمای ساختمان ها بهتر است خدمات شستشوی نمای ساختمان انجام شود. با انجام نماشویی دوره ای، ظاهر اولیه ی نمای ساختمان حفظ می شود.

خدمات نماشویی ساختمان باید توسط شرکت های معتبر نماشویی و تیم متخصص انجام شود زیرا هر نما و ساختمان نیاز به مواد مصرفی، روش دسترسی و ابزار مخصوص به خود را دارد و باید توسط افراد دوره دیده و آموزش دیده انجام شود تا آسیبی به نمای ساختمان نرسد.

روش های دسترسی به نما جهت نماشویی

با توجه به ارتفاع و ابعاد ساختمان، موقعیت جغرافیایی و نوع طراحی نما روش های دسترسی به نمای ساختمان جهت نماشویی متفاوت است. خدمات ساختمانی مخصوصا خدمات شستشوی نمای ساختمان کاری تخصصی است و باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود.

روش های دسترسی به نمای ساختمان با توجه به نوع ساختمان متفاوت است. داربست، طناب، نردبان و بالابر وسایلی هستند که با استفاده از آن ها می توان به نمای ساختمان ها دسترسی پیدا کرد که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارد.

تجهیزات نماشویی ساختمان های تاج دار

برای انجام این نوع پروژه ها احتیاج به یک حمایت و یا ساپورت داریم که معمولا بر روی بدنه ی ساختمان نصب می شود. این تجهیزات می تواند شامل: ریل ها، رول بولت ها و ابزارک های جوش باشند. پرسنل متخصص نماشویی ساختمان با استفاده از این ساپورت ها خود را به نمای ساختمان نزدیک تر نموده و با تسلط کامل کار خود را انجام می دهد.

لازم به ذکر است که شستشوی نمای ساختمان های تاج دار احتیاج به تخصص و تکنیک های بالاتری دارد. در غیر این صورت کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان به خوبی انجام نخواهد گرفت یا حوادثی را به دنبال خواهد داشت.

هزینه نماشویی ساختمان های تاج دار

هزینه نماشویی ساختمان بستگی به همه مواردی دارد که پیش از این ذکر شد. نوع دسترسی به نما، ابزار مورد استفاده نماشویی، انواع متریال و مواد شستشوی نما، تعداد نیروی کار لازم و میزان آلودگی نما از عوامل موثر بر هزینه نماشویی انواع ساختمان ها هستند.

نماشویی ساختمان با کارویس

تیم کارویس چندین سال است که در زمینه شستشوی نمای ساختمان فعالیت دارد. تجربه بالا و همکاری با نیروی کار متخصص سبب بالا رفتن کیفیت کار نهایی می شود. تجربه تیم کارویس، مهارت نیروی کار و رعایت ایمنی در حین انجام کار از ویژگی های بارز این مجموعه است.

ترکیب یک تیم متخصص با ابزار های به روز و مواد با کیفیت، پروژه ای خوب را رغم میزند که کارویس با اطمینان کامل همه پروژه های خود را برای مدت زمان مشخصی ضمانت می کند. شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مجموعه کارویس بهره مند شوید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه