امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://kalengi.cloob24.com
0

نماشویی و شستشوی نما

ساختمان های تمیز اولین تاثیر در ذهن بیننده بر جای می گذارند. با این حال، یکی از قسمت های نادیده گرفته شده از ساختمان ها، نمای آن است. نما اولین جلوه ساختمان شماست و تاثیر زیادی بر زیبایی شهر دارد. اگر مدتی است که به آلوده شدن نمای ساختمان خود پی برده اید و قصد نماشویی دارید و به فصل نماشویی و شستشوی نما فکر می کنید ما در این مقاله بهترین زمان نماشویی ساختمان را به شما معرفی خواهیم کرد.

آلودگی هوا و نماشویی ساختمان

در فصل های سرد سال پدیده وارونگی هوا رخ می دهد. به این معنی که آلودگی هوا در ارتفاع کمتری می ماند و باعث آلوده شدن بیشتر نمای ساختمان می شود. بهترین زمان برای انجام نماشویی ساختمان اواخر فصل زمستان می باشد.

بهترین زمان برای نماشویی

نماشویی ساختمان به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. بهتر است سالی یکبار نماشویی ساختمان را انجام دهید تا هم به زیبایی ساختمان بیافزایید و همچنین عمر ساختمان خود را بیشتر کنید. به طور مثال ساختمان های تاسیسات پزشکی، رستوران ها، هتل ها و... به خدمات نماشویی بیشتری در سال نیاز دارند.

عواملی که دفعات نماشویی ساختمان را تعیین می کنند از جمله:

  • محل قرارگیری ساختمان
  • کاربری ساختمان
  • شرایط آب و هوایی
  • سبک ساختمان
  • رفت و آمد به آن ساختمان
  • بودجه ساختمان برای نماشویی
  • ساختار ساختمان

نماشویی شیشه های ساختمان

یکی از بزرگترین تصورات غلط برای نماشویی شیشه های ساختمان این است که باید حتما در روزهای آفتابی انجام شود. در صورتی که نماشویی شیشه ها در همه ی فصل های سال امکان پذیر می باشد. نماشویی ساختمان در روزهای طوفانی و بارانی امکان پذیر نمی باشد.

شستشوی شیشه ها در هر فصل دارای مزایا و معایبی می باشد از جمله:

  • بهار:محبوب ترین فصل برای خدمات نماشویی در فصل بهار می باشد. به علت هوای مطبوع و اینکه در این فصل میزان گرده های موجود از طبیعت بسیار است و موجب کدر شدن شیشه ها می شود و بهتر است که نماشویی شیشه ها انجام شود تا آلودگی بیشتر نشود.
  • تابستان: بهترین فصل برای انجام نماشویی می باشد. زیرا گرمای هوا باعث زود خشک شدن نما می شود و احتمال بارندگی خیلی کم است. تنها عیب نماشویی در این فصل گرمای بیش از حد برای تیم نماشویی می باشد.
  • پاییز:پاییز ماه مناسبی برای نماشویی شیشه ها است به علت اینکه درجه حرارت زیاد نیست و آلودگی در عمق شیشه ها نفوذ نمی کند و به راحتی نماشویی می شود.
  • زمستان: یک ایده غیر منتظره خوب است که پنجره ها را در زمستان نماشویی کنید، با وجود اینکه بارانی ترین فصل است اما مانع نماشویی نمی شود بلکه در روزهای کوتاه زمستان می توانید از منظره ی بیرون خانه لذت بیشتری ببرید.

نماشویی با کارویس

اگر بهترین زمان نماشویی را مناسب با شرایط خود انتخاب کردید می توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه کارویس تماس حاصل فرمایید. مجموعه کارویس به عنوان یک کلینیک ساختمانی فعال در شهر تهران است که انواع خدمات مربوط به حوزه ساختمان از جمله نماشویی انواع نما را به مشتریان خود ارائه می کند. همچنین اگر قصد نماشویی ساختمان های خود را دارید تیم کارویس می تواند گزینه بسیار مناسبی در این زمینه است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه